så här är det

Har inte varit inne här på ett bra tag. Inte ens suttit vid datorn nästan på ett bra tag men så här ligger det till. Jag och min pojkvän/sambo har gjort slut. Han har gjort slut och jag är väldigt ledsen över detta. Det hände igår och jag ha nästan vetat det sen fredes att nåt va fel.

Det är väldigt svårt när man älskar en så djupt och veta att man inte få vara med den personen och leva med den så som man har gjort nu i nästan 3 år. Väldigt mkt går igenom mitt huvud nu så jag vet inte hur jag ska komma upp på mina ben igen. Jag vet att jag kommer göra det för som folk säger kärlek kommer kärlek går. Ville dock inte att denna skulle gå riktigt ännu.


Idag sover jag hos mamma och har tagit dit katterna. Jag ska behålla lägenheten om jag få med mig två kompisar som ska bo med mig för ha inte råd med en stor trea plus hade varit kul innan dem flyttar från Halmstad att umgås med och ha det allmänt kul (: det är väl de man ska ha i denna åldern.


Aja har inte så mkt mer att skriva om nu.

Kommentarer
Postat av: Jacqline

Vad mysigt att du får stanna hemma hos din mamma, ens föräldrar är verkligen bra att ha nära ibland. :) Hoppas att du får en god nattsömn med fina drömmar! Kram!

2011-03-16 @ 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0