jobb

Idag har jag faktiskt jobbat! 13-22 väldigt skönt faktiskt men jobbigt ändå! När jag kom hem va Madde o petra här och satt vid datorerna! Sen kom Kim och Chrille hit med chips och dipp! så jävla gott (:. Vi satte på en väldigt rolig film och tittade på och efter 15 min in i filmen så kom Andre, milos, tintin, henke och anton hit och tittade med oss!

 

Nu är jag trött ^^ och min broder fyller år idag så Grattis till honom

 

Igår va en väldigt kul dag, spöregnade som faaan, åkte inom MAX och hoppade hoppborg som de finns video på när andre ramlar xD! Årets första dopp i havet, inflyttningsfest hos Petra och utgång till corner. Ska lägga upp bilder när jag fört över dem till datorn

 

Nu= sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0