oj oooooj!

Nu har man inte varit inne här på ett tag! För de första så har ju min dator varit iväg på lagning fick tillbaka den för bara några dagar sen, plus så har det varit scheeeta gott väder här i halmstad så jag har varit ut eoch solat och lekt med massa kompisar!

Varit sjuk i två veckor men de har inte stoppat mig från att missa de fina vädret, jobba lite samt supa! (: bilder kommer snart när jag fått igång datorn på riktigt igen, ska ta med den till mamma och pappa imorgon. Innan jag installerar saker på den så ska den säkerhetskopieras på en skiva o lite sånt. Vet ej hur man gör så pappa ska göra det!

Ska be han installera Photoshop oxå borta ju :/ , sen kan jag ladda ner bilder på den som vanligt och gegga ner den ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0