Köpt!

Kommer måånga bilder på vad som ha varit inhandlat idag:
Massa underkläder, sockar, julklappar så klart men finns ej på bild, scrapbooking folder plus scrapbooking, tomte luva, julklappspapper plus såna klistetlappar, shampo, ögonsminks medel, batterier, ljusadvents sak med mossa och svampar, gravljus, rakblad, tennisbollar att tvätta vissa saker med, mobil skal, topps, gummiband och yogamatta så jag kan göra situps o sånt hemma utan att skada mig xD
Samt en t-shirt få
Jag ju inte glömma


Kommentarer
Postat av: Jacqline

Jag drömde om dig inatt. Du var med om en bussolycka och dog. :( Läste det på facebook och började storböla. :( :p Jättehemsk dröm :(:p

2011-11-24 @ 11:12:24
URL: http://jacqlinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0