8de dagen

Gymmade igår och vägde mig också. Än så länge ligger jag kvar på samma vikt efter en vecka.
Så få väl se om en vecka igen hur det ser ut.
Har blivit så nojig med all träning att fettmassan på brösten också försvinner för man kan ju inte punktförbränna. Och brukar alltid vara överkroppen som
Fettet först börjar tas xD och Jaa jag vet att jag inte är tjock men vill få fastare kropp därför testar jag att ändra min kost och börjat äta nyttigare och inte överdriva för mkt mat samt fyra dar i veckan tränar jag. Måndag onsdag fredag och söndag ska jag försöka.. Lite kvällspromenader nästan varje dag har jag gjort för jag sover så mycket lättare och kommer upp mkt tidigare.

Idag har jag på morgonen 10 min crosstrain innan frukost. Yoghurt till frulle med linfröolja.. Haha fasen så oljig man kände sig runt munnen..

Lunch : fullkornsmakaroner med kyckling och massa sallad

Cyklade snabbt till stan på typ 20 min och handlade in schampo och balsam som snart är slut. Väldigt skönt väder ute ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0