Dag 6

Godmorgon! Lyckades inte komma upp i morse så jag skulle kunna hinna ut på en promenad. Så för att inte skippa allt så tog jag 10 minuter på crosstrainern..

Jag är verkligen inte en frukostmänniska, tvingar alltid i mig frukost för jag vet att det är en viktigmåltid.. Jobbat jag inte ibland kan jag också hoppa över den(vilket är fel, jag vet).

Men nu när jag går denna diet och går ut och gå innan frukost så uppskattar man frukosten jätte mycket! Vilket är jätte roligt för min del för jag känner mig mkt piggare efter en morgonpromenad.
Så än så länge är jag nöjd med schemat.

Dagens sysslor:
- Träna rumpa
- Jobba 13-22
- Unna mig en film för jag är ledig imon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0