Ledig dag

Min lediga dag har varit helt underbar..
Ingen sovmorgon, skulle igentligen upp sex kom upp kvart i sju.. Hann äta frukost och fräscha till mig lite innan min promenad enda till Vallås för att hämta pappas bil och fiska med Dennis!

Kom till Vallås en tjugo över åtta så tog mig en timme tills jag va framme. Väldigt varmt att gå
Med vinterjacka när graderna steg fortare än vad jag anade. Så fick gå halva biten med jackan i handen.

Innan vi drog åkte vi inom Maxi så jag kunde hämta hem mina produkter och köpa dricka och blev pistasj nötter ^^ ikke saltade!

Väldigt trevligt och skönt väder mesta dels men sen började det små regna och när vi skulle gå kunde man nästan flyga (tyckte Dennis) skulle ju sett kul ut xD hade skrattat om vinden hade slutat..
Ingen fisk tyvärr. Fångade mig själv och en Plastbit i vattnet det va la det :p. Såg några paddor också.

Middag blev köttfärs med makaroner och sallad innan träningen på gymmet blev det idag! Fy fan sveettigt..
Efter det kunde jag äntligen ta det som jag har beställt - protein pulver. Det va skiit äkligt rent ut sagt.. Tog det direkt med en banan efter träningen men inte med en glad min xD!
Piggare dock nu känner jag hihi

Nu blir det slappa kanske umgås med Sandra lite innan jag däckar, varit ute hela dagen idag och varit igång så det tar ju på krafterna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0