Morskorsning

Ännu en seg dag som igår men lite nytta ska man försöka göra idag ändå! Om kanske nån timme tänkte jag bita mig i läppen och dra mig bort till gymmet och träna lite armar.. För tro inte jag kommer gå dit glad och frivilligt haha!

Igår fyllde min bror Micki 27 år så jag och mamma & pappa va hemma hos dem och firade honom. Fick taxis till kvällsmat och fikat nybakade kanelbullar ^^ mums!!
Sen blev det att jag va lite med Stoffe, Dejan och Mario. De hjälpte mig att få in mina tunga saker tillbaka in i sovrummet och så låg vi alla nästan halvdöda och kollade bara på tv en stund innan vi for tillbaka till Vallås och jag säckade typ direkt..

Ska nog efter träning tillbaka till min lägenhet och fixa till lite och de om
De har gjort klart köket eller om de ens har varit där idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0