Vad har du gjort!?

Inte varit inne här på ett tag men det är för att jag inte haft en så bra fungerande dator och bloggen på mobilen ska vi nog inte tala om så sur man är på den!

Här kommer iallfall lite saker som jag har gjort(delar upp det i olika inlägg)



Fiskat med Dennis x antal gånger ( Inte fått oss en fisk de gångerna tyvärr)


Börjat få igång träningen (Inte varit där på en vecka för jobbat hela och inte haft möjlighet tack vare mina tider men det kommer på måndag igen)


Köpt mig en jeans jacka nu när våren är här + massa nya kläder då såklart ^^


Jag och Sandra har spenderat en dag i göteborg och firande hennes födelsedag med att shoppa massvis plus utgång när vi kom hem till Halmstad!


Massvis med fester/Stan har man varit på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0